اولی ها

ساخت وبلاگ

عکس استند آپ کمدی با حضور مهران مدیری در دورهمی پس از مدت ها مهران مدیری در دورهمی نقش افرینی میکند که استندآپ کمدی های دورهمی هم جالب و دیدنی است

شبکه نسیم که این روزها با پخش برنامه های متنوع و شاد و زیبا همانند خندوانه و شب کوک و هاونگ و … توانسته به شعار خود که تزریق شادی و نشاط به مردم عزیز ایران بوده عمل کند با دورهمی به پیشواز عید خواهد رفت که عکس ها از حضور مهران مدیری در استند آپ کمدی دورهمی خبر میدهد .

مجموعه ترکیبی نمایشی «دورهمی» که پیش از این با عنوان «زعفرون» معرفی شده بود، همچنین با حضور بازیگرانی از جمله الیکا عبدالرزاقی، مهران رنجبر، شقایق دهقان و امیرمهدی ژوله همراه است.
«دورهمی» یک مجموعه نمایشی ترکیبی است و شامل استندآپ‌کمدی با حضور تماشاگران است و به جز بازیگران ثابت در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با حضور در مقابل دوربین همراه با سایر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه خواهد شد.
ساخت دکور این مجموعه تلویزیونی به پایان رسیده است و در هفته آتی کلید خواهد خورد.

این مجموعه تلویزیونی به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی و نویسندگی امیرمهدی ژوله در حال ساخت است.
مهران مدیری پس از «در حاشیه ۱» که در آن هم کارگردانی و هم ایفای نقش کرد، در مجموعه «دورهمی» به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کند.

عکس های دورهمی با حضور مهران مدیری و بازیگران طناز ایران را مشاهده میفرمایید .

مهران مدیری در دورهمی

مهران مدیری در دورهمی

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 366 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 23:14

عکس های فیلم سلام بمبئی با بازی محمدرضا گلزار جدیدترین تصاویر منتشر شده از فیلم سلام بمبئی با بازی محمدرضا گلزار و دیا میرزا

در فیلم سلام بمبئی محمدرضا گلزار و بنیامین بهادری در کنار دیا میرزا بازیگر زن معروف سینمای بالیوود و گلشن گروور مرد بد سینمای هند نقش آفرینی میکنند .

پس از حضور «دیا میرزا» و «گلشن گروور» بدمن معروف سینمای هند در پروژه سینمایی «سلام بمئبی»، «پونا مدیلون» و«دالیپ تاهیل» از دیگر بازیگران مطرح سینمای بالیوود نیز به اولین اثر مشترک سینمایی هند و ایران به کارگردانی قربان محمدپور پیوستند.
 
«پونامدیلون» و «دالیپ تاهیل» نقش مادر و پدر «دیا میرزا» در فیلم «سلام بمبئی» را ایفا می‌کنند. این دو چهره هندی، در کارنامه کاری‌شان، نقش‌هایی را بازی کرده‌اند که بابت آن‌ها جوایز بین‌المللی هم کسب کرده‌اند؛ ضمن آنکه «تاهیل» علاوه بر حضور موفق در سینمای بالیوود، تجربه بازی در هالیوود را نیز دارد.
 
تا کنون ۳۰ درصد از فیلمبرداری پروژه سینمایی «سلام بمبئی» به تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی سپری شده که محمدرضا گلزار، دیا میرزا و گلشن گروور جلو دوربین حسن پویا بازی کرده‌اند.
 
«سلام بمبئی» ملودرامی عاشقانه است و داستان آشنایی یک دختر هندی و یک پسر ایرانی را روایت می‌کند که هر دو دانشجوی پزشکی هستند و درگیر اتفاقات پیچیده‌ای می‌شوند.
 
بازیگران ایرانی این فیلم محمدرضا گلزار، بنیامین بهادری و بهروز چاهل هستند.

عکس های فیلم سلام بمبئی را مشاهده میفرمایید .

محمدرضا گلزار در سلام بمبئی

محمدرضا گلزار در سلام بمبئی

فیلم سلام بمبئی

فیلم سلام بمبئی

فیلم سلام بمبئی

فیلم سلام بمبئی

فیلم سلام بمبئی

فیلم سلام بمبئی

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 385 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 22:08

عکس عرض ارادات بهنوش بختیاری به شهیدان بهنوش بختیاری با حضور بر مزار شهدا در اصفهان از انسانیت شهدا گفت و به انسانیت دعوت کرد

در این شکی نیست که ما آرامش و امنیت کشورمان ایران را بخاطر خون شهیدانی بدست آوردیم که حال با کمی بی انصافی به فراموشی سپرده میشوند و با کمی بی احترامی مورد حمله قرار میگیرند .

بهنوش بختیاری با حضور بر مزار شهدا در اصفهان از ارادت تمام قد مقابل شهیدان گفت و مردم را به انسانیت دعوت کرد .

عکس بهنوش بختیاری در مزار شهدا اصفهان را مشاهده میفرمایید .

بهنوش بختیاری مزار شهدا

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در وصف این عکس نوشت :

امروز اصفهان مزار شهدا..کسانی که با هر اعتقادی باشی باید بهشون احترام بذاری..کسانی که اگر با اون اعتقاد خالص نبودن به خدا که الان ایرانی نداشتیم و مال و ناموس و سرزمینمون به یغما رفته بود..همین الانم اگه خیلی از این انسانهای با اعتقاد نبودن مثل سردار سلیمانی کشورمون دست داعش بود..تمام قد به احترام شهدا میایستم و درود به مادران و پدرانی که پذیرفتن فرزندشون در راه اعتقادش رفت..گاهی وقتا از خودم بدم میاد که انقدر درگیر دنیا شدم و یادم میره در همین کشوری که زیر پستای ما فحش ناموس میدن همچین آدمایی هم بودن و هنوزم هستن..نوجوونهایی بین سن پانزده تا بیست و پنج رفتند که ما الان بتونیم راحت زندگی کنیم و پاش بیفته خون همم بریزیم از حسادت و بد جنسی..آخ چه دنیایی..عمو پورنگ و اقای مسلم آقاجان زاده وامیر سهیلی همه باهم رفتیم مزار شهدا…حالا حال سبک تری دارم..ما خیلی باید به شهدا وجانبازان احترام بذاریم و میدونم که الان فقط میگید حجاب.. که ما اندازه خودمون داریم…ولی به خدا همه چیز حجاب هم نیس..مهمه..ولی مهمترازاون انسانیت و معتقد بودنه…رعایت حق الناسه..حریم ها را حفظ کردنه..ناموس مردم رو ناموس خود دونستنه..عادل بودن و بی آزاریه..فکر کنید ریاس..مهم نیس..اگه دونفرم یادشون بیفته که ماهرچی داریم از شهداس برامن کافیه..دیگه درگیر قضاوتای مردم نیستم..خودمم نه ممنوع تصویرم..نه احتیاجی چه مالی چه کاری به کسی ندارم..شکر که یاعلی گفتیم و رو پا خودمونیم…بختیاری باج به کسی نمیده..این پست رو واسه دلم گذاشتم…زیارت بابا رکن الدین و تخت فولادم رفتیم….روحت شاد شهید ایران من..یادت سبز و گرامی…یاعلی

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 324 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:00

عکس چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی در فیلم پیاده روهای خالی مهدی مظلومی فیلم جدید مهدی مظلومی به نام پیاده روهای خالی با بازی چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی

پس از کشف حجاب چکامه چمن ماه و خروج وی از ایران و پیوست به شبکه جم GEM و بازی وی در فیلم آبی عشق شبکه جم که تا مدتی دیگر از این شبکه پخش خواهد شد مهدی مظلومی فیلم خود را به شبکه جم داد و سپس از پخش فیلمش در شبکه جم اظهار بی اطلاعی کرد و یهویی از ایران مهاجرت کرده و به ترکیه رفت .

پس از این دو رابعه اسکویی نیز به طور ناگهانی کشف حجاب کرده و از ایران مهاجرت کرده و خبر پیوستن رابعه اسکویی به شبکه جم نیز آمد .

حال این سه مهاجر ایرانی در یک فیلم به هم پیوستند تا این را ثابت کنند که اتفاقات کشف حجاب و خروج و مهاجرت از ایران همه یک برنامه از پیش تعیین شده بوده و همه چیز برنامه ریزی شده بوده است .

سریال جدید مهدی مظلومی در مورد مهاجرت یک خانواده ایرانی ساخته تا کار خود را در زمینه صحبت هایش برای آزادی خیانت به کشورش عملی کند .

فیلم پیاده روهای خالی با کارگردانی مهدی مظلومی و بازی چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی و مرتضی عقیلی و بنیامین احمدی در حال ساخت می باشد .

مهدی مظلومی دست به ساخت سریال ترکیه ای زده که چکامه چمن ماه و رابعه اسکویی با هم همبازی شدند.
 
سریال پیاده روهای خالی Empty Pavements به موضوع مهاجرت یک خانواده ایرانی اشاره دارد.

مهدی مظلومی پیش از این متنی منتشر کرده بود که برای مهاجرت و رفتن به خارج از کشور چه توجیه‌ای داشته است.
 
وی نوشته است: من فیلمسازم…من مرز نمیشناسم…من برده افکار خاص نیستم…هر جا بتوانم با فیلمم حرف بزنم فیلم می سازم… من نه اهل سیاستم، نه مذهب، نه با کسی مشکلی دارم و نه نسبت به کسی عقده ای… من فیلمسازم پس هر کجای این جهان بتوانم میسازم… برای من مهم نیست نشریات و تفکرات زرد درباره ام چه قضاوت می کنند… برای من حرفی که می زنم مهم است و کسانی که فضای آزاد برای حرف زدن فراهم می کنند…من با افتخار به عنوان یک ایرانی فیلم می سازم.. من از انسانیت، از عشق، از تلخی جنگ حرف میزنم…فیلم هایی که هیچ وقت اجازه ساخت ندادند رو میسازم… چون من یک فیلمسازم…

عکس های چکامه چمن ماه در سریال پیاده روهای خالی به کارگردانی مهدی مظلومی را مشاهده میفرمایید .

چکامه چمن ماه در پیاده روهای خالی

پیاده روهای خالی

چکامه چمن ماه در پیاده روهای خالی

پیاده روهای خالی

چکامه چمن ماه در پیاده روهای خالی

پیاده روهای خالی

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 377 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 21:00

ماجرای جواد رضویان و برنامه سه شو و سریال در حاشیه ماجراهای جالب جدایی جواد رضویان از سه شو و سریال در حاشیه

این روزها جواد رضویان بسیار دچار حاشیه شده است به گونه ای که با رفتن وی از برنامه سه شو و همچنین جریان ترک سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری شایعات بسیاری را پشت سر جواد رضویان ایجاد کرده است .

جواد رضویان که این روزها به گونه ای به گوشه رینگ رفته است برای دفاع از خود فقط به سکوت رضایت داد و از مردم ایران خواست تا وی را قضاوت نکنند .

جواد رضویان نوشت :

دوستان عزیز وقت تون بخیر، من از در حاشیه جدا شدم ولی شما دلیلش رو نمی دونید. من از سه شو جدا شدم ولی باز هم شما دلیلش رو نمی دونید و باز هم فقط سکوت می کنم تا هر طور که شما دوست دارید درباره من فکر کنید. به عشق شما به تلویزیون برگشتم ولی الان ترجیح می دم اگر خداوند توانی داد جای دیگری به شما خوبان خدمت کنم. لبخندتون همیشگی، تنتون سلامت، تنها خدا از دل بنده هاش خبر دارد.

این متن جان سوز آخرین پس لرزه حاشیه ای برنامه تلویزیونی سه شو است که جواد رضویان در صفحه شخصی اش در اینستاگرام ایجاد کرد، آن هم پایین عکسی که روی آن نوشته بود: «مرا قضاوت نکن رفیق، تو فقط چهره ام را می بینی، نه سرگذشتم را!» همین پست اینستاگرامی باز هم حواشی مربوط به برنامه تلویزیونی «سه شو» را روی زبان ها انداخت، برنامه ای که از همان ابتدای کار با حاشیه شروع کرد و در حالی که حتی یک سوم آن هم روی آنتن نرفت، تغییرات عمده ای در کارگردانی، تهیه کنندگی و دیگر عوامل آن به وجود آمد.

به بهانه پست آخر کارگردان سابق سه شو، مروری بر اتفاقات ریز و درشت این برنامه تلویزیونی داریم. البته قرار بود مهران مهام که به تازگی سکان هدایت این برنامه را برعهده گرفته هم در بحث با ما شرکت کند که قبول نکرد و به قول خودش نخواست وقایع مربوط به گذشته سه شو را هم بزند!

جواد رضویان در سه شو

جواد رضویان در سه شو

** یک مرور؛ قصه از کجا شروع شد؟!

ماجرای حرف و حدیث های مربوط به مجموعه تلویزیونی «سه شو» تقریبا از همان روزهای ابتدایی تولدش به وجود آمد، روزهایی که قرار بود این پرونده با حضور چهره هایی مثل بنفشه خواه، رضویان و غفوریان روی آنتن تلویزیون برود اما انگار که ناف این برنامه جدید تلویزیون را با حاشیه بریدند و برنامه ای که قرار بود یکی از برگ برنده های سیما در تولید برنامه های جنگ گونه برای آخر هفته باشد، هر چند وقت یک بار درگیر حواشی عجیب و غریبی شد و در حالی که قرار بود هفتاد قسمت باشد، از همان قسمت های ابتدایی به جای متن، حواشی اش بزرگ شدند.

از ماجرای قهر رضویان از سریال «در حاشیه» و کوچش به سه شو گرفته تا درگیری های تهیه کننده برنامه با اسپانسر و شبکه سر مسائل مالی و بیرون کردن جواد رضویان از برنامه و جایگزینی مهران مهام. تمام این وقایع تا به اینجا دست به دست هم داده اند تا این ساخته خاص شبکه سه همچنان درگیر حواشی ریز و درشتی باشد و با یک پست اینستاگرامی باز هم زخم هایش سر باز کنند.

** قبل از استارت

این کار از شهریور ماه امسال رسما کلید خورد، با عواملی که خیلی پروپیمان بودند و هر کدام برای خودشان اسم و رسمی داشتند. مثلا برای بخش تصویر فرشید گل سفیدی را آورده بودند یا برای صدا با امیر پرتوزاده قرارداد بسته بودند. به طور کلی عوامل برنامه اصطلاحا ریخت و پاش زیادی برای سه شو کرده بودند. با یک نگاه کلی به نام بازیگران و عوامل تولید برنامه می توان به این نتیجه رسید که سه شو بیشتر از یک مجموعه کمدی بود و تقریبا برای آن یک تیم سریالی را جمع کرده بودند؛ جوری که تصور می شد جواد رضویان می خواست در مقابل مابقی کارگردان های طنز از جمله مدیری کم نیاورد و برای این که به آنها ثابت کند او هم اگر میدان ببیند کارگردان قابلی خواهد بود، هر چه در چنته داشت رو کرد.

* ستاره های حواشی:

بیژن بنفشه خواه، سیامک انصاری

* ماجرا از چه قرار بود:

بیژن بنفشه خواه، مهران غفوریان و جواد رضویان کسانی بودند که با پروژه قرارداد بستند. البته قبل از این ماجرا نام هایی مثل سیامک انصاری، رضا شفیعی جم و الیکا عبدالرزاقی هم در بین کاندیداهای حضور در این برنامه وجود داشت که از آن میان تنها کسی که حضورش خیلی جدی شد، سیامک انصاری بود.

او ابتدا قرار بود جای بنفشه خواه بازی کند و پیشنهاد عجیب و غریب یک میلیارد تومانی را مطرح کرد اما بعد آن درخواست حقوق هفتصد میلیون تومانی کرد و در نهایت هم به چهارصد میلیون تومان برای هفتاد قسمت رضایت داد که البته مورد موافقت مسئولان شبکه و برنامه قرار نگرفت و بیژن بنفشه خواه جایگزین انصاری برای این پروژه جدید شبکه سه شد.

حضور بنفشه خواه هم خالی از حرف و حدیث نبود، طبق شنیده ها او در روز اول حضورش با گروه قرارداد بست و بیست میلیون تومان از حقوقش را هم همان روز گرفت اما همان روز رفت و دیگر خبری از او نشد تا این که گفتند به جمع بازیگران سریال جدید شبکه نسیم یعنی «حالت خاص» پیوسته است و سرش با کار جدید افشین اربابی گرم است.

* نتیجه اش چه شد:

بعد از این ماجرا البته بروبچه های برنامه «سه شو» ساکت ننشستند، آنها به مدیران ارشد سیما نامه زدند و دنبال ممنوع الکاری بنفشه خواه بودند تا اینکه حضور او در «حالت خاص» تمام شد، کارگردان و تهیه کننده سه شو هم تغییر کردند و همین چند وقت پیش آقا بیژن پولی که از سو شوای ها گرفته بود را پس داد!

 

** داستان اسپانسر

شرکت آب و فاضلاب اولین اسپانسر برنامه سه شو بود که تا قبل از روی آنتن رفتن آن در چند نوبت به دست اندرکاران این برنامه پول پرداخت کرد و تا مدت ها منتظر پخش برنامه بود. بعد از مدتی این شرکت دیگر هیچ پولی به برنامه نداد و به سازمان صداوسیما اعتراض کرد که چرا با وجود هزینه ای که تا به اینجا کرده اند، برنامه هنوز پخش نشده است.

بعد از این ماجرا عوامل برنامه به سراغ «آپ» رفتند تا به عنوان اسپانسر دوم وارد عمل شود و دشواری های به وجود آمده را رفع کنند. از اینجا کم کم حواشی بزرگی برای برنامه سه شو به وجود آمد.

* ستاره حواشی:

برخی از عوامل اصلی برنامه

* ماجرا از چه قرار بود:

حاشیه اصلی برنامه سه شو مربوط به مشکلات مالی و اسپانسرینگ برنامه است، مباحثی که در بطن آن اسامی برخی از عوامل اصلی برنامه به چشم می خورد. از گوشه و کنار اینطور به گوش می رسد که عوامل اصلی برنامه به نوعی سنگ بنای حواشی اصلی به وجود آمده برای سه شو را چیدند.

گویا بعد از این که پای آپ به میز مذاکره برای سه شو باز می شود، یکی از نفرات اصلی برنامه خودش به صورت جداگانه با آنها قرارداد بسته و از این اسپانسر تازه به میدان رسیده پول گرفته است. بعد از این ماجرا کم کم چند نفر دیگر نیز وارد گود شده و به زعم خود از اسپانسر جدید برنامه می خواهند که برای تبلیغ آنها پولی جداگانه بگیرند.

البته این ماجرا معمولا در برنامه های مختلف کاری طبیعی است اما مبلغی که بروبچه های سه شو از ابتدا درخواست کرده اند، خیلی بالا بوده و مدتی با هم مذاکره می کنند تا هر دو طرف معامله به یک مبلغ واحد رسیده اند و قرار شده که نهایتا با اسپانسر جدید قراردادی به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان برای ۶۰ برنامه بسته شود.

* نتیجه اش چه شد:

زمانی که به نظر می رسید همه چیز اوکی شده و اسپانسر جدید با عوامل برنامه قرارداد را بستند، یکی دو نفر دیگر هم در این میان درخواست پول می کنند که اسپانسر باز هم می پذیرد. قرار می شود مبلغ اولیه را دو برابر کنند و قرار می شود تمام مبلغ را به یک نفر بدهند تا او بین دیگران تقسیم کند و سهم همه را بدهد. البته که این پول به همه رسید یا اصلا از طرف اسپانسر تا پیش از تغییرات جدید پرداخت شد یا نه، دقیقا مشخص نشد!

** پول هایی که گم شد

دلیلی اصلی که باعث شد مدیران شبکه سه تغییر و تحولی عظیم در برنامه سه شو ایجاد کنند، هزینه های زیادی بود که این برنامه روی دست سازمان گذاشته. طبق شنیده ها مبلغی حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون برای دوازده قسمت از مجموعه تلویزیونی سه شو هزینه شده بود. (گویا حتی قسمت دوازدهم هم کامل نشده و همچنان بخش هایی از این قسمت ناتمام مانده) این در حالی است که قانونا با این مبلغ باید حدود ۳۵ قسمت از کل پروژه نهایی می شد اما در عین ناباوری این اتفاق نیفتاده و به خاطر همین اختلاف مالی فاحش تغییرات ریز و درشت زیادی در این برنامه رخ داد.

 

* ستاره های حواشی:

برخی از عوامل اصلی برنامه

* ماجرا از چه قرار بود:

گویا داستان مشکلات مالی به وجود آمده برای قسمت های ابتدایی برنامه سه شو، دلیل اصلی تعطیلی این برنامه بود. از گوشه و کنار خبر می رسید که عوامل اصلی برنامه از پول هایی که از سازمان صداوسیما یا اسپانسرهای برنامه گرفته اند، بدهی های مالی شان را داده و پول عوامل خود برنامه را هم تسویه نکرده اند.

این حرف و حدیث ها و حواشی مربوط به مشکلات عجیب و غریب بودجه سه شو باعث شد به قول قدیمی ها کمر این برنامه بشکند و برنامه با شکل و شمایلی جدید روی آنتن شبکه سه برود.

* نتیجه اش چه شد:

 مهمترین نتیجه این حواشی پر سروصدا برکناری های به وجود آمده در سه شو بود. البته جدایی کارگردان و تهیه کننده برنامه با هم قابل قیاس نیست و طبق شنیده ها جواد رضویان در صورتی از برنامه کنار رفت که از آنها طلبکار هم بود.

طبق شنیده ها در جلسه ای که رضویان با مسئولان شبکه داشته قرار شده به خاطر دوازده برنامه ای که او ساخته مبلغی حدود ۸۵ میلیون تومان به او پول بدهند تا رضویان با سه شو بی حساب شود.

 

** بازیکنان ذخیره

اوضاع سازندگان این برنامه از اینجا به بعد کاملا تغییر کرد. بعد از ماجرای رفتن ابراهیمی و رضویان، اوضاع کمی تغییر کرد و مهران مهام و تیم تقریبا ثابتش جایگزین آنها شدند. مهام کسی بود که از ابتدا و با عنوان مشاور پروژه در کنار تیم تولید حضور داشت، گروهی که با خودش به برنامه آورد هم کسانی بودند که از قدیم جزو اعضای گروه او بودند و مثلا در سریال دردسرهای عظیم دو نیز با او کار می کردند، از راننده پروژه گرفته تا مدیر تدارکات، مدیر تولید و غیره.

 

* ستاره حواشی:

مهران مهام، بیژن بنفشه خواه

* ماجرا از چه قرار بود:

گویا زمانی که مهران مهام به این پروژه پیوسته، قرار شده تا قبل از عید قسمت های باقیمانده سه شو را به پایان برساند. از قصه قرارداد این برنامه نیز به گوش می رسد که آنها از شبکه پولی نگرفته اندو قرار شده با تمام کردن هر چند قسمت (مثلا ۱۵ یا ۲۰ قسمت)، چک مربوط به آن قسمت ها را بگیرند. گویا با وجود این دشواری هم مهام با کل تیمش صحبت کرده و کسانی که طلب داشته اند را راضی کرده تا کار را به انتها برسانند و همه حساب های مانده را بعد از اتمام پروژه تسویه کنند.

 

* نتیجه اش چه شد:

یکی از نخستین تبعات حضور مهام و تیم همراهش تعدیل نیروی بروبچه های سه شو بود. از همه مهمتر گروه تصویر و صدا که جزو دانه درشت های برنامه بودند، عوض شدند و کسانی را جای آنها آوردند که قیمت قراردادهایشان یک چهارم گروه اولیه برنامه بود. مهام به جز عوامل فنی گروه، بازیگران را هم تغییراتی داد که مهمترین آنها کارگردانی آیتم های برنامه بود که بر عهده محسن غضنفری سپرده شده؛ کسی که در دو مجموعه دردسرهای عظیم هم حضور پررنگی داشت.

به جز این، کارگردانی پلاتوها هم در نبودن رضویان به مهران غفوریان سپرده شد که در همان استودیو قبلی و طبق روال اولیه برنامه شان را به همراه بیژن بنفشه خواه روی آنتن می فرستند. البته همین که بنفشه خواه باز هم پایش به سه شو باز شد نکته جالب توجهی است. او ابتدای راه با سه شو قرارداد بست و دست شان را در پوست گردو گذاشت اما بعد از یک اتفاق حاشیه ای بزرگ، باز هم به جمع آنها پیوست و حالا به یکی از چهره های اصلی برنامه تبدیل شده و قسمت های اول حضورش در سه شو هم روی آنتن رفته است.

 

** نتیجه گیری

با تمام این تفاسیر و حرف و حدیث هایی که در خصوص این برنامه تلویزیونی به گوش می رسد، سازندگان سه شو این روزها با سرعت در حال تولید هستند تا با ساخت قسمت های جدید، حواشی شان را به گوشه برانند و تمرکز خود و مخاطبان شان را به سمت متن برنامه ببرند.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 318 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:37

داستان تجاوز به دختر ایرانی عاشق توسط معشوقه تلگرامی دختر سی ساله که در تلگرام عاشق پسر هجده ساله شده بود با بهانه تجاوز پسر به وی قصد بدست آوردن پسر را کرد

اتفاقات جالب توجه در اطراف دیده میشود و عشق در برخی مواقع باعث جنون و ایجاد حرکات غیر انسانی میشود که در اتفاقی جالب دختر ایرانی سی ساله با شکایت تجاوز معشوقه هجده ساله اش قصد بدست آوردن عشق خود را به زور داشت .

داستان تجاوز به دختر توسط معشوقه تلگرامی اش برای بدست آوردن پسر جوان بی خبر از همه جا هم نتوانست دختر را به پسر برساند .

داستان تجاوز به دختر عاشق

داستان تجاوز به دختر عاشق

این دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.

چند روز پیش وقتی دختر جوانی سراسیمه به پلیس مراجعه و از دو متجاوز شکایت کرد، پلیس و بازپرس جنایی نمی‌دانست که با چه ادعای دروغینی روبه‌رو هستند. این دختر ٣٠ساله درحالی که سعی می‌کرد خودش را وحشت‌زده نشان دهد، در شکایت خود به ماموران گفت: «چند وقتی می‌شد که از طریق تلگرام با پسرجوانی آشنا شدم.

او می‌گفت عاشقم شده و قصد ازدواج با من را دارد. برای همین کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و با هم قرار ملاقات گذاشتیم.

بار اول با هم ملاقات کردیم و بعد از آن ارتباطمان بیشتر شد تا جایی که برای بار دوم با هم قرار ملاقات گذاشتیم اما این‌بار صادق حرکات و رفتار مرموزی داشت. مثل همیشه نبود و حرکات غیرعادی می‌کرد. ما با هم به رستوران رفتیم که متوجه شدم یک شیشه مشروب با خودش آورده است.

او همانجا از من خواست که به خانه‌اش بروم. خیلی ترسیده بودم و مخالفت کردم ولی او ناگهان چاقویی از جیبش بیرون آورد و گفت: اگر همراهش نروم مرا به قتل می‌رساند.

 سعی کردم مقاومت کنم ولی فایده‌ای نداشت. او مرا با زور به خانه‌شان برد. وقتی به آن‌جا رسیدیم، دیدم که یکی دیگر از دوستانش هم درخانه است. این دونفر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد از آن در خیابان رهایم کردند.» با اعلام این شکایت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این رابطه آغاز شد.

دختر جوان با راهنمایی‌هایش ماموران پلیس را به متهم اصلی این پرونده نزدیک کرد و درنهایت پسر ١٨ساله خیلی زود در دام پلیس گرفتار شد.

 او بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت اما جرم خود را انکار کرد. پسرجوان درحالی‌ که به‌ شدت از دستگیری و اتهام خود شوکه شده بود، در بازجویی‌ها به ماموران پلیس گفت: «من با این دختر از طریق تلگرام آشنا شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم ولی این دختر اصرار داشت که با او ازدواج کنم، من هم که اصلا شرایط ازدواج را نداشتم، تصمیم گرفتم برای همیشه ارتباطم را با او قطع کنم ولی این دختر اصرار داشت که این ارتباط را تمام نکنیم تا این‌که من به‌طور کل او را از زندگی‌ام حذف کردم.

برای همین تصور می‌کنم او برای انتقام دست به چنین کاری زده باشد.» با این اظهارات دخترجوان باز هم بر شکایت خود اصرار داشت.

او درمقابل قاضی سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران نیز بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت که درمقابل گرفتن ٢٠‌میلیون تومان پول، از این شکایت صرف‌نظر می‌کند. این درحالی بود که پسرجوان همچنان اصرار بر بی‌گناهی خود داشت.

بنابراین قاضی سیفی دستور بررسی ازسوی پزشکی قانونی را صادر کرد تا این‌که درنهایت صبح دیروز این دخترجوان ناگهان شروع به اشک ریختن کرد و در مقابل بازپرس راز یک سناریوی ساختگی را مطرح کرد. او گفت: «من به دروغ چنین شکایتی را مطرح کردم. از آنجایی که عاشق صادق شده بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم، تصمیم گرفتم از این طریق او را مجبور به چنین کاری کنم.

صادق می‌خواست ارتباطش با من را قطع کند. هرچه گریه و التماس کردم، فایده‌ای نداشت. او اصرار بر پایان این رابطه داشت. برای همین من که دیگر راهی برای ازدواج با او نمی‌دیدم، تصمیم گرفتم به دروغ چنین شکایتی را مطرح کنم تا شاید صادق هم کوتاه بیاید و با من ازدواج کند. نمی‌دانستم که موضوع تا این‌جا پیش می‌رود و دست من رو می‌شود.

الان هم از اینکار خیلی پشیمانم.» بنابراین با این اظهارات عجیب دختر جوان، دستور آزادی متهم دستگیر شده، صادر شد اما قاضی سیفی نیز دخترجوان را به مدت ۴ساعت به خاطر فریب ماموران و شکایت دروغ، روانه بازداشتگاه کرد.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 369 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:37

معنای رنگ ادرار زرد ، قهوه ای ، آبی ، قرمز و بدون رنگ رنگ های متفاوت ادرار معناهای متفاوتی دارند که با دانستن آن میتوانیم به مشکلی در بدن خود پی ببریم

برای همه ما پیش آمده که از رنگ ادرار خود احساس خطر کنیم و با متفاوت شدن رنگ ادرار از اتفاقاتی در بدن خودمون پی ببریم که البته تا به حال دقیقا نمیدانستیم این اتفاقات در کجا و به چه دلیل می باشد .

در این مطلب قصد داریم با معرفی شما با معنای رنگ ادرار شما را در زمینه مشکلات بدنتان با توجه به رنگ ادرار آشنا کنیم .

رنگ ادرار

رنگ ادرار

هرگاه که به دستشویی می‌رفتید، در واقع آینه سلامتی بدنتان جلوی رویتان بوده و شما با بی‌میلی تمام از آن روی برمی‌گرداندید! رنگ ادرار به خوبی می‌تواند یک شمای کلی از وضعیت سلامتی‌تان را در اختیارتان بگذارد.
 
میزان آب بدن، نوع غذایی که خورده‌اید و حتی اثرات جانبی داروی مصرفی نیز در رنگ ادرار هویدا می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم معنای هر رنگ را به شما بگوییم تا شما هم از این پس بیشتر حواستان به سلامتی‌تان باشد.
 
ادرار بدون رنگ
احتمالا شنیده‌اید که نوشیدن هشت لیوان آب در طول روز برای سلامتی ضروری است. اما اگر رنگ ادرار شما درست مانند آب بی‌رنگ است، به احتمال فراوان بیش از حد معمول آب می‌نوشید. نوشیدن هشت لیوان آب در طول روز ضرری به شما وارد نمی‌کند، اما هیچ داده‌ای برای اثبات اینکه بدن واقعا به هشت لیوان آب احتیاج دارد هم در دست نیست!
 
جین میلر، دانشیار اورولوژی دانشگاه واشنگتن می‌گوید که اگر زیادی آب بنوشید، نصف روز را باید در دستشویی بگذرانید.
 
رنگ ادرار زرد کمرنگ
این رنگ باید هدف غایی شما در دستشویی باشد. باید تمام سعی‌تان این باشد که رنگ ادرارتان به زرد کمرنگ نزدیک شود؛ درست چیزی بین آب زلال و رنگ آب سیب. در این صورت می‌دانید که آب کافی به بدنتان می‌رسد. زرد کمرنگ وضعیت عادی بدن را نشان می‌دهد.

رنگ ادرار زرد درخشان
انگار بر روی رنگ ادرار شما، افکت نئون کار گذاشته شده است! مشکل را باید از خانواده ویتامین ب جویا شوید. هرگاه ویتامین B2 در برابر اشعه فرابنفش قرار گیرد، به صورت طبیعی فلوئورسنت می‌شود. شاید از دیدن رنگ زرد درخشان کمی دلخور شوید، اما جای نگرانی وجود ندارد.
 
بدن انسان به طور طبیعی آن میزان از ویتامین B2 را که نیاز ندارد، از طریق ادرار تخلیه می‌کند. ممکن است غذاهای حاوی این ویتامین را زیاد میل کرده‌اید و یا حتی مکمل نوش جان کرده باشید. ویتامین B2 تقریبا در تمام مولتی ویتامین‌ها و همچنین غذاهایی مانند تخم مرغ، گوشت ارگانیک و لبنیات وجود دارد.
 
رنگ ادرار زرد مایل به قهوه‌ای
اگر رنگ ادرار شبیه رنگ آب سیب باشد، در واقع در تیره‌ترین حالت ممکن از طیف رنگ‌های «عادی» خواهد بود. شاید فکر کنید که رنگ زرد مایل به قهوه‌ای نشان از عدم رسیدن آب کافی به بدن باشد، اما اینطور نیست. این رنگ غلظت بالای ادرار شما را نشان می‌دهد. البته ادرار غلیظ به معنای عدم رسیدن آب کافی به بدن نیست.
 
کلیه‌های شما می‌توانند به خوبی ادرار را متمرکز کند تا علائم مشکل عدم رسیدن آب کافی به بدن پدید نیاید. با این حال، اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، پس بهتر هست کمی بیشتر آب بنوشید، به ویژه اگر زیاد تمرین می‌کنید.
 
رنگ ادرار قهوه‌ای
ادرار قهوه‌ای می‌‎تواند با «میوگلوبینوریا» یا همان وجود میوگلوبین (پروتئین موجود در ماهیچه‌ها) در ادرار در ارتباط باشد. رنگ قهوه‌ای ادرار بیش از هر چیز احتمالا با «رابدومیولیز» مرتبط است.  این بیماری در واقع آسیب و تخریب ماهیچه‌های اسکلتی بدن انسان است که در آن، فیبرهای ماهیچه‌ای بر اثر آسیب دیدن ماهیچه‌های می‌میرند و سپس وارد جریان خونی می‌شوند. اگر این بیماری درمان نشود، به مرور زمان می‌تواند منجر به آسیب‌های کلیوی شود.
 
رنگ ادرار آبی مایل به سبز و نارنجی
اگر جزو این دسته هستید، نیازی نیست خودتان را سرزنش کنید. شاید در حال مصرف دارویی برای عفونت دستگاه ادراری هستید که در این صورت وجود رنگ آبی مایل به سبز در ادرار یکی از اثرات جانبی آن است. در این داروها از متیلن آبی استفاده می‌شود که این رنگ خودش را در ادرار نشان می‌دهد.
 
اگر هم از داروی «فنازوپیریدین» مصرف می‌کنید، رنگ ادرار شما نارنجی خواهد شد. فنازوپیریدین برای درمان علائمی نظیر درد و سوزش هنگام ادرار، احساس دفع فوری یا تکرار ادرار ناشی از تحریک مخاط مجاری ادراری تحتانی مصرف می‌شود.

این دو حالت در زمان مصرف دارو نرمال حساب می‌شوند، اما اگر پس از اتمام مصرف داروها همچنان این رنگ‌ها را مشاهده کردید، بهتر است آن را با پزشک خود در جریان بگذارید.
 
رنگ ادرار صورتی یا قرمز
مشاهده رنگ خون در ادرار می‌تواند نشان دهنده چندین حالت باشد. یکی از حالت‌هایی که جای نگرانی ندارد این است که زیادی چغندر میل کرده‌اید. رنگدانه‌های موجود در چغندر در حجم بالا می‌تواند رنگ ادرار قرمز کند.
 
میلر می‌گوید که این تغییر رنگ اصلا نگران کننده نیست و به سرعت از بین می‌رود. اما اگر رنگ قرمز تداوم داشت، باید هر چه زودتر آزمایش ادرار دهید تا مبادا خون وارد مجرای ادراری شما شده باشد. وجود خون در ادرار می‌توان حاکی از عفونت دستگاه ادراری و یا سنگ کلیه باشد که اغلب با درد و ناراحتی همراه است.
 
سرطان مثانه، کلیه و میزنای نیز می‌تواند یکی دیگر از دلایل وجود خون در ادرار باشد. میلر می‌گوید که در صورت مشاهده خون فورا نزد پزشک متخصص بروید، زیرا این سرطان‌ها درد ندارند و گاها به طول متناوب خونریزی می‌کنند.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 330 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 16:37

داستان تجاوز به دختر ایرانی عاشق توسط معشوقه تلگرامی دختر سی ساله که در تلگرام عاشق پسر هجده ساله شده بود با بهانه تجاوز پسر به وی قصد بدست آوردن پسر را کرد

اتفاقات جالب توجه در اطراف دیده میشود و عشق در برخی مواقع باعث جنون و ایجاد حرکات غیر انسانی میشود که در اتفاقی جالب دختر ایرانی سی ساله با شکایت تجاوز معشوقه هجده ساله اش قصد بدست آوردن عشق خود را به زور داشت .

داستان تجاوز به دختر توسط معشوقه تلگرامی اش برای بدست آوردن پسر جوان بی خبر از همه جا هم نتوانست دختر را به پسر برساند .

داستان تجاوز به دختر عاشق

داستان تجاوز به دختر عاشق

این دختر در دادسرا ادعا کرد که پسر مورد علاقه‌اش به همراه دوستش به او تجاوز کرده است.

چند روز پیش وقتی دختر جوانی سراسیمه به پلیس مراجعه و از دو متجاوز شکایت کرد، پلیس و بازپرس جنایی نمی‌دانست که با چه ادعای دروغینی روبه‌رو هستند. این دختر ٣٠ساله درحالی که سعی می‌کرد خودش را وحشت‌زده نشان دهد، در شکایت خود به ماموران گفت: «چند وقتی می‌شد که از طریق تلگرام با پسرجوانی آشنا شدم.

او می‌گفت عاشقم شده و قصد ازدواج با من را دارد. برای همین کم‌کم به او علاقه‌مند شدم و با هم قرار ملاقات گذاشتیم.

بار اول با هم ملاقات کردیم و بعد از آن ارتباطمان بیشتر شد تا جایی که برای بار دوم با هم قرار ملاقات گذاشتیم اما این‌بار صادق حرکات و رفتار مرموزی داشت. مثل همیشه نبود و حرکات غیرعادی می‌کرد. ما با هم به رستوران رفتیم که متوجه شدم یک شیشه مشروب با خودش آورده است.

او همانجا از من خواست که به خانه‌اش بروم. خیلی ترسیده بودم و مخالفت کردم ولی او ناگهان چاقویی از جیبش بیرون آورد و گفت: اگر همراهش نروم مرا به قتل می‌رساند.

 سعی کردم مقاومت کنم ولی فایده‌ای نداشت. او مرا با زور به خانه‌شان برد. وقتی به آن‌جا رسیدیم، دیدم که یکی دیگر از دوستانش هم درخانه است. این دونفر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند و بعد از آن در خیابان رهایم کردند.» با اعلام این شکایت بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این رابطه آغاز شد.

دختر جوان با راهنمایی‌هایش ماموران پلیس را به متهم اصلی این پرونده نزدیک کرد و درنهایت پسر ١٨ساله خیلی زود در دام پلیس گرفتار شد.

 او بلافاصله تحت بازجویی قرار گرفت اما جرم خود را انکار کرد. پسرجوان درحالی‌ که به‌ شدت از دستگیری و اتهام خود شوکه شده بود، در بازجویی‌ها به ماموران پلیس گفت: «من با این دختر از طریق تلگرام آشنا شدم و مدتی با هم در ارتباط بودیم ولی این دختر اصرار داشت که با او ازدواج کنم، من هم که اصلا شرایط ازدواج را نداشتم، تصمیم گرفتم برای همیشه ارتباطم را با او قطع کنم ولی این دختر اصرار داشت که این ارتباط را تمام نکنیم تا این‌که من به‌طور کل او را از زندگی‌ام حذف کردم.

برای همین تصور می‌کنم او برای انتقام دست به چنین کاری زده باشد.» با این اظهارات دخترجوان باز هم بر شکایت خود اصرار داشت.

او درمقابل قاضی سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران نیز بار دیگر شکایت خود را مطرح کرد و گفت که درمقابل گرفتن ٢٠‌میلیون تومان پول، از این شکایت صرف‌نظر می‌کند. این درحالی بود که پسرجوان همچنان اصرار بر بی‌گناهی خود داشت.

بنابراین قاضی سیفی دستور بررسی ازسوی پزشکی قانونی را صادر کرد تا این‌که درنهایت صبح دیروز این دخترجوان ناگهان شروع به اشک ریختن کرد و در مقابل بازپرس راز یک سناریوی ساختگی را مطرح کرد. او گفت: «من به دروغ چنین شکایتی را مطرح کردم. از آنجایی که عاشق صادق شده بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم، تصمیم گرفتم از این طریق او را مجبور به چنین کاری کنم.

صادق می‌خواست ارتباطش با من را قطع کند. هرچه گریه و التماس کردم، فایده‌ای نداشت. او اصرار بر پایان این رابطه داشت. برای همین من که دیگر راهی برای ازدواج با او نمی‌دیدم، تصمیم گرفتم به دروغ چنین شکایتی را مطرح کنم تا شاید صادق هم کوتاه بیاید و با من ازدواج کند. نمی‌دانستم که موضوع تا این‌جا پیش می‌رود و دست من رو می‌شود.

الان هم از اینکار خیلی پشیمانم.» بنابراین با این اظهارات عجیب دختر جوان، دستور آزادی متهم دستگیر شده، صادر شد اما قاضی سیفی نیز دخترجوان را به مدت ۴ساعت به خاطر فریب ماموران و شکایت دروغ، روانه بازداشتگاه کرد.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 352 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:16

معنای رنگ ادرار زرد ، قهوه ای ، آبی ، قرمز و بدون رنگ رنگ های متفاوت ادرار معناهای متفاوتی دارند که با دانستن آن میتوانیم به مشکلی در بدن خود پی ببریم

برای همه ما پیش آمده که از رنگ ادرار خود احساس خطر کنیم و با متفاوت شدن رنگ ادرار از اتفاقاتی در بدن خودمون پی ببریم که البته تا به حال دقیقا نمیدانستیم این اتفاقات در کجا و به چه دلیل می باشد .

در این مطلب قصد داریم با معرفی شما با معنای رنگ ادرار شما را در زمینه مشکلات بدنتان با توجه به رنگ ادرار آشنا کنیم .

رنگ ادرار

رنگ ادرار

هرگاه که به دستشویی می‌رفتید، در واقع آینه سلامتی بدنتان جلوی رویتان بوده و شما با بی‌میلی تمام از آن روی برمی‌گرداندید! رنگ ادرار به خوبی می‌تواند یک شمای کلی از وضعیت سلامتی‌تان را در اختیارتان بگذارد.
 
میزان آب بدن، نوع غذایی که خورده‌اید و حتی اثرات جانبی داروی مصرفی نیز در رنگ ادرار هویدا می‌شوند. در ادامه می‌خواهیم معنای هر رنگ را به شما بگوییم تا شما هم از این پس بیشتر حواستان به سلامتی‌تان باشد.
 
ادرار بدون رنگ
احتمالا شنیده‌اید که نوشیدن هشت لیوان آب در طول روز برای سلامتی ضروری است. اما اگر رنگ ادرار شما درست مانند آب بی‌رنگ است، به احتمال فراوان بیش از حد معمول آب می‌نوشید. نوشیدن هشت لیوان آب در طول روز ضرری به شما وارد نمی‌کند، اما هیچ داده‌ای برای اثبات اینکه بدن واقعا به هشت لیوان آب احتیاج دارد هم در دست نیست!
 
جین میلر، دانشیار اورولوژی دانشگاه واشنگتن می‌گوید که اگر زیادی آب بنوشید، نصف روز را باید در دستشویی بگذرانید.
 
رنگ ادرار زرد کمرنگ
این رنگ باید هدف غایی شما در دستشویی باشد. باید تمام سعی‌تان این باشد که رنگ ادرارتان به زرد کمرنگ نزدیک شود؛ درست چیزی بین آب زلال و رنگ آب سیب. در این صورت می‌دانید که آب کافی به بدنتان می‌رسد. زرد کمرنگ وضعیت عادی بدن را نشان می‌دهد.

رنگ ادرار زرد درخشان
انگار بر روی رنگ ادرار شما، افکت نئون کار گذاشته شده است! مشکل را باید از خانواده ویتامین ب جویا شوید. هرگاه ویتامین B2 در برابر اشعه فرابنفش قرار گیرد، به صورت طبیعی فلوئورسنت می‌شود. شاید از دیدن رنگ زرد درخشان کمی دلخور شوید، اما جای نگرانی وجود ندارد.
 
بدن انسان به طور طبیعی آن میزان از ویتامین B2 را که نیاز ندارد، از طریق ادرار تخلیه می‌کند. ممکن است غذاهای حاوی این ویتامین را زیاد میل کرده‌اید و یا حتی مکمل نوش جان کرده باشید. ویتامین B2 تقریبا در تمام مولتی ویتامین‌ها و همچنین غذاهایی مانند تخم مرغ، گوشت ارگانیک و لبنیات وجود دارد.
 
رنگ ادرار زرد مایل به قهوه‌ای
اگر رنگ ادرار شبیه رنگ آب سیب باشد، در واقع در تیره‌ترین حالت ممکن از طیف رنگ‌های «عادی» خواهد بود. شاید فکر کنید که رنگ زرد مایل به قهوه‌ای نشان از عدم رسیدن آب کافی به بدن باشد، اما اینطور نیست. این رنگ غلظت بالای ادرار شما را نشان می‌دهد. البته ادرار غلیظ به معنای عدم رسیدن آب کافی به بدن نیست.
 
کلیه‌های شما می‌توانند به خوبی ادرار را متمرکز کند تا علائم مشکل عدم رسیدن آب کافی به بدن پدید نیاید. با این حال، اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، پس بهتر هست کمی بیشتر آب بنوشید، به ویژه اگر زیاد تمرین می‌کنید.
 
رنگ ادرار قهوه‌ای
ادرار قهوه‌ای می‌‎تواند با «میوگلوبینوریا» یا همان وجود میوگلوبین (پروتئین موجود در ماهیچه‌ها) در ادرار در ارتباط باشد. رنگ قهوه‌ای ادرار بیش از هر چیز احتمالا با «رابدومیولیز» مرتبط است.  این بیماری در واقع آسیب و تخریب ماهیچه‌های اسکلتی بدن انسان است که در آن، فیبرهای ماهیچه‌ای بر اثر آسیب دیدن ماهیچه‌های می‌میرند و سپس وارد جریان خونی می‌شوند. اگر این بیماری درمان نشود، به مرور زمان می‌تواند منجر به آسیب‌های کلیوی شود.
 
رنگ ادرار آبی مایل به سبز و نارنجی
اگر جزو این دسته هستید، نیازی نیست خودتان را سرزنش کنید. شاید در حال مصرف دارویی برای عفونت دستگاه ادراری هستید که در این صورت وجود رنگ آبی مایل به سبز در ادرار یکی از اثرات جانبی آن است. در این داروها از متیلن آبی استفاده می‌شود که این رنگ خودش را در ادرار نشان می‌دهد.
 
اگر هم از داروی «فنازوپیریدین» مصرف می‌کنید، رنگ ادرار شما نارنجی خواهد شد. فنازوپیریدین برای درمان علائمی نظیر درد و سوزش هنگام ادرار، احساس دفع فوری یا تکرار ادرار ناشی از تحریک مخاط مجاری ادراری تحتانی مصرف می‌شود.

این دو حالت در زمان مصرف دارو نرمال حساب می‌شوند، اما اگر پس از اتمام مصرف داروها همچنان این رنگ‌ها را مشاهده کردید، بهتر است آن را با پزشک خود در جریان بگذارید.
 
رنگ ادرار صورتی یا قرمز
مشاهده رنگ خون در ادرار می‌تواند نشان دهنده چندین حالت باشد. یکی از حالت‌هایی که جای نگرانی ندارد این است که زیادی چغندر میل کرده‌اید. رنگدانه‌های موجود در چغندر در حجم بالا می‌تواند رنگ ادرار قرمز کند.
 
میلر می‌گوید که این تغییر رنگ اصلا نگران کننده نیست و به سرعت از بین می‌رود. اما اگر رنگ قرمز تداوم داشت، باید هر چه زودتر آزمایش ادرار دهید تا مبادا خون وارد مجرای ادراری شما شده باشد. وجود خون در ادرار می‌توان حاکی از عفونت دستگاه ادراری و یا سنگ کلیه باشد که اغلب با درد و ناراحتی همراه است.
 
سرطان مثانه، کلیه و میزنای نیز می‌تواند یکی دیگر از دلایل وجود خون در ادرار باشد. میلر می‌گوید که در صورت مشاهده خون فورا نزد پزشک متخصص بروید، زیرا این سرطان‌ها درد ندارند و گاها به طول متناوب خونریزی می‌کنند.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 359 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 15:16

ماجرای جواد رضویان و برنامه سه شو و سریال در حاشیه ماجراهای جالب جدایی جواد رضویان از سه شو و سریال در حاشیه

این روزها جواد رضویان بسیار دچار حاشیه شده است به گونه ای که با رفتن وی از برنامه سه شو و همچنین جریان ترک سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری شایعات بسیاری را پشت سر جواد رضویان ایجاد کرده است .

جواد رضویان که این روزها به گونه ای به گوشه رینگ رفته است برای دفاع از خود فقط به سکوت رضایت داد و از مردم ایران خواست تا وی را قضاوت نکنند .

جواد رضویان نوشت :

دوستان عزیز وقت تون بخیر، من از در حاشیه جدا شدم ولی شما دلیلش رو نمی دونید. من از سه شو جدا شدم ولی باز هم شما دلیلش رو نمی دونید و باز هم فقط سکوت می کنم تا هر طور که شما دوست دارید درباره من فکر کنید. به عشق شما به تلویزیون برگشتم ولی الان ترجیح می دم اگر خداوند توانی داد جای دیگری به شما خوبان خدمت کنم. لبخندتون همیشگی، تنتون سلامت، تنها خدا از دل بنده هاش خبر دارد.

این متن جان سوز آخرین پس لرزه حاشیه ای برنامه تلویزیونی سه شو است که جواد رضویان در صفحه شخصی اش در اینستاگرام ایجاد کرد، آن هم پایین عکسی که روی آن نوشته بود: «مرا قضاوت نکن رفیق، تو فقط چهره ام را می بینی، نه سرگذشتم را!» همین پست اینستاگرامی باز هم حواشی مربوط به برنامه تلویزیونی «سه شو» را روی زبان ها انداخت، برنامه ای که از همان ابتدای کار با حاشیه شروع کرد و در حالی که حتی یک سوم آن هم روی آنتن نرفت، تغییرات عمده ای در کارگردانی، تهیه کنندگی و دیگر عوامل آن به وجود آمد.

به بهانه پست آخر کارگردان سابق سه شو، مروری بر اتفاقات ریز و درشت این برنامه تلویزیونی داریم. البته قرار بود مهران مهام که به تازگی سکان هدایت این برنامه را برعهده گرفته هم در بحث با ما شرکت کند که قبول نکرد و به قول خودش نخواست وقایع مربوط به گذشته سه شو را هم بزند!

جواد رضویان در سه شو

جواد رضویان در سه شو

** یک مرور؛ قصه از کجا شروع شد؟!

ماجرای حرف و حدیث های مربوط به مجموعه تلویزیونی «سه شو» تقریبا از همان روزهای ابتدایی تولدش به وجود آمد، روزهایی که قرار بود این پرونده با حضور چهره هایی مثل بنفشه خواه، رضویان و غفوریان روی آنتن تلویزیون برود اما انگار که ناف این برنامه جدید تلویزیون را با حاشیه بریدند و برنامه ای که قرار بود یکی از برگ برنده های سیما در تولید برنامه های جنگ گونه برای آخر هفته باشد، هر چند وقت یک بار درگیر حواشی عجیب و غریبی شد و در حالی که قرار بود هفتاد قسمت باشد، از همان قسمت های ابتدایی به جای متن، حواشی اش بزرگ شدند.

از ماجرای قهر رضویان از سریال «در حاشیه» و کوچش به سه شو گرفته تا درگیری های تهیه کننده برنامه با اسپانسر و شبکه سر مسائل مالی و بیرون کردن جواد رضویان از برنامه و جایگزینی مهران مهام. تمام این وقایع تا به اینجا دست به دست هم داده اند تا این ساخته خاص شبکه سه همچنان درگیر حواشی ریز و درشتی باشد و با یک پست اینستاگرامی باز هم زخم هایش سر باز کنند.

** قبل از استارت

این کار از شهریور ماه امسال رسما کلید خورد، با عواملی که خیلی پروپیمان بودند و هر کدام برای خودشان اسم و رسمی داشتند. مثلا برای بخش تصویر فرشید گل سفیدی را آورده بودند یا برای صدا با امیر پرتوزاده قرارداد بسته بودند. به طور کلی عوامل برنامه اصطلاحا ریخت و پاش زیادی برای سه شو کرده بودند. با یک نگاه کلی به نام بازیگران و عوامل تولید برنامه می توان به این نتیجه رسید که سه شو بیشتر از یک مجموعه کمدی بود و تقریبا برای آن یک تیم سریالی را جمع کرده بودند؛ جوری که تصور می شد جواد رضویان می خواست در مقابل مابقی کارگردان های طنز از جمله مدیری کم نیاورد و برای این که به آنها ثابت کند او هم اگر میدان ببیند کارگردان قابلی خواهد بود، هر چه در چنته داشت رو کرد.

* ستاره های حواشی:

بیژن بنفشه خواه، سیامک انصاری

* ماجرا از چه قرار بود:

بیژن بنفشه خواه، مهران غفوریان و جواد رضویان کسانی بودند که با پروژه قرارداد بستند. البته قبل از این ماجرا نام هایی مثل سیامک انصاری، رضا شفیعی جم و الیکا عبدالرزاقی هم در بین کاندیداهای حضور در این برنامه وجود داشت که از آن میان تنها کسی که حضورش خیلی جدی شد، سیامک انصاری بود.

او ابتدا قرار بود جای بنفشه خواه بازی کند و پیشنهاد عجیب و غریب یک میلیارد تومانی را مطرح کرد اما بعد آن درخواست حقوق هفتصد میلیون تومانی کرد و در نهایت هم به چهارصد میلیون تومان برای هفتاد قسمت رضایت داد که البته مورد موافقت مسئولان شبکه و برنامه قرار نگرفت و بیژن بنفشه خواه جایگزین انصاری برای این پروژه جدید شبکه سه شد.

حضور بنفشه خواه هم خالی از حرف و حدیث نبود، طبق شنیده ها او در روز اول حضورش با گروه قرارداد بست و بیست میلیون تومان از حقوقش را هم همان روز گرفت اما همان روز رفت و دیگر خبری از او نشد تا این که گفتند به جمع بازیگران سریال جدید شبکه نسیم یعنی «حالت خاص» پیوسته است و سرش با کار جدید افشین اربابی گرم است.

* نتیجه اش چه شد:

بعد از این ماجرا البته بروبچه های برنامه «سه شو» ساکت ننشستند، آنها به مدیران ارشد سیما نامه زدند و دنبال ممنوع الکاری بنفشه خواه بودند تا اینکه حضور او در «حالت خاص» تمام شد، کارگردان و تهیه کننده سه شو هم تغییر کردند و همین چند وقت پیش آقا بیژن پولی که از سو شوای ها گرفته بود را پس داد!

 

** داستان اسپانسر

شرکت آب و فاضلاب اولین اسپانسر برنامه سه شو بود که تا قبل از روی آنتن رفتن آن در چند نوبت به دست اندرکاران این برنامه پول پرداخت کرد و تا مدت ها منتظر پخش برنامه بود. بعد از مدتی این شرکت دیگر هیچ پولی به برنامه نداد و به سازمان صداوسیما اعتراض کرد که چرا با وجود هزینه ای که تا به اینجا کرده اند، برنامه هنوز پخش نشده است.

بعد از این ماجرا عوامل برنامه به سراغ «آپ» رفتند تا به عنوان اسپانسر دوم وارد عمل شود و دشواری های به وجود آمده را رفع کنند. از اینجا کم کم حواشی بزرگی برای برنامه سه شو به وجود آمد.

* ستاره حواشی:

برخی از عوامل اصلی برنامه

* ماجرا از چه قرار بود:

حاشیه اصلی برنامه سه شو مربوط به مشکلات مالی و اسپانسرینگ برنامه است، مباحثی که در بطن آن اسامی برخی از عوامل اصلی برنامه به چشم می خورد. از گوشه و کنار اینطور به گوش می رسد که عوامل اصلی برنامه به نوعی سنگ بنای حواشی اصلی به وجود آمده برای سه شو را چیدند.

گویا بعد از این که پای آپ به میز مذاکره برای سه شو باز می شود، یکی از نفرات اصلی برنامه خودش به صورت جداگانه با آنها قرارداد بسته و از این اسپانسر تازه به میدان رسیده پول گرفته است. بعد از این ماجرا کم کم چند نفر دیگر نیز وارد گود شده و به زعم خود از اسپانسر جدید برنامه می خواهند که برای تبلیغ آنها پولی جداگانه بگیرند.

البته این ماجرا معمولا در برنامه های مختلف کاری طبیعی است اما مبلغی که بروبچه های سه شو از ابتدا درخواست کرده اند، خیلی بالا بوده و مدتی با هم مذاکره می کنند تا هر دو طرف معامله به یک مبلغ واحد رسیده اند و قرار شده که نهایتا با اسپانسر جدید قراردادی به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان برای ۶۰ برنامه بسته شود.

* نتیجه اش چه شد:

زمانی که به نظر می رسید همه چیز اوکی شده و اسپانسر جدید با عوامل برنامه قرارداد را بستند، یکی دو نفر دیگر هم در این میان درخواست پول می کنند که اسپانسر باز هم می پذیرد. قرار می شود مبلغ اولیه را دو برابر کنند و قرار می شود تمام مبلغ را به یک نفر بدهند تا او بین دیگران تقسیم کند و سهم همه را بدهد. البته که این پول به همه رسید یا اصلا از طرف اسپانسر تا پیش از تغییرات جدید پرداخت شد یا نه، دقیقا مشخص نشد!

** پول هایی که گم شد

دلیلی اصلی که باعث شد مدیران شبکه سه تغییر و تحولی عظیم در برنامه سه شو ایجاد کنند، هزینه های زیادی بود که این برنامه روی دست سازمان گذاشته. طبق شنیده ها مبلغی حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون برای دوازده قسمت از مجموعه تلویزیونی سه شو هزینه شده بود. (گویا حتی قسمت دوازدهم هم کامل نشده و همچنان بخش هایی از این قسمت ناتمام مانده) این در حالی است که قانونا با این مبلغ باید حدود ۳۵ قسمت از کل پروژه نهایی می شد اما در عین ناباوری این اتفاق نیفتاده و به خاطر همین اختلاف مالی فاحش تغییرات ریز و درشت زیادی در این برنامه رخ داد.

 

* ستاره های حواشی:

برخی از عوامل اصلی برنامه

* ماجرا از چه قرار بود:

گویا داستان مشکلات مالی به وجود آمده برای قسمت های ابتدایی برنامه سه شو، دلیل اصلی تعطیلی این برنامه بود. از گوشه و کنار خبر می رسید که عوامل اصلی برنامه از پول هایی که از سازمان صداوسیما یا اسپانسرهای برنامه گرفته اند، بدهی های مالی شان را داده و پول عوامل خود برنامه را هم تسویه نکرده اند.

این حرف و حدیث ها و حواشی مربوط به مشکلات عجیب و غریب بودجه سه شو باعث شد به قول قدیمی ها کمر این برنامه بشکند و برنامه با شکل و شمایلی جدید روی آنتن شبکه سه برود.

* نتیجه اش چه شد:

 مهمترین نتیجه این حواشی پر سروصدا برکناری های به وجود آمده در سه شو بود. البته جدایی کارگردان و تهیه کننده برنامه با هم قابل قیاس نیست و طبق شنیده ها جواد رضویان در صورتی از برنامه کنار رفت که از آنها طلبکار هم بود.

طبق شنیده ها در جلسه ای که رضویان با مسئولان شبکه داشته قرار شده به خاطر دوازده برنامه ای که او ساخته مبلغی حدود ۸۵ میلیون تومان به او پول بدهند تا رضویان با سه شو بی حساب شود.

 

** بازیکنان ذخیره

اوضاع سازندگان این برنامه از اینجا به بعد کاملا تغییر کرد. بعد از ماجرای رفتن ابراهیمی و رضویان، اوضاع کمی تغییر کرد و مهران مهام و تیم تقریبا ثابتش جایگزین آنها شدند. مهام کسی بود که از ابتدا و با عنوان مشاور پروژه در کنار تیم تولید حضور داشت، گروهی که با خودش به برنامه آورد هم کسانی بودند که از قدیم جزو اعضای گروه او بودند و مثلا در سریال دردسرهای عظیم دو نیز با او کار می کردند، از راننده پروژه گرفته تا مدیر تدارکات، مدیر تولید و غیره.

 

* ستاره حواشی:

مهران مهام، بیژن بنفشه خواه

* ماجرا از چه قرار بود:

گویا زمانی که مهران مهام به این پروژه پیوسته، قرار شده تا قبل از عید قسمت های باقیمانده سه شو را به پایان برساند. از قصه قرارداد این برنامه نیز به گوش می رسد که آنها از شبکه پولی نگرفته اندو قرار شده با تمام کردن هر چند قسمت (مثلا ۱۵ یا ۲۰ قسمت)، چک مربوط به آن قسمت ها را بگیرند. گویا با وجود این دشواری هم مهام با کل تیمش صحبت کرده و کسانی که طلب داشته اند را راضی کرده تا کار را به انتها برسانند و همه حساب های مانده را بعد از اتمام پروژه تسویه کنند.

 

* نتیجه اش چه شد:

یکی از نخستین تبعات حضور مهام و تیم همراهش تعدیل نیروی بروبچه های سه شو بود. از همه مهمتر گروه تصویر و صدا که جزو دانه درشت های برنامه بودند، عوض شدند و کسانی را جای آنها آوردند که قیمت قراردادهایشان یک چهارم گروه اولیه برنامه بود. مهام به جز عوامل فنی گروه، بازیگران را هم تغییراتی داد که مهمترین آنها کارگردانی آیتم های برنامه بود که بر عهده محسن غضنفری سپرده شده؛ کسی که در دو مجموعه دردسرهای عظیم هم حضور پررنگی داشت.

به جز این، کارگردانی پلاتوها هم در نبودن رضویان به مهران غفوریان سپرده شد که در همان استودیو قبلی و طبق روال اولیه برنامه شان را به همراه بیژن بنفشه خواه روی آنتن می فرستند. البته همین که بنفشه خواه باز هم پایش به سه شو باز شد نکته جالب توجهی است. او ابتدای راه با سه شو قرارداد بست و دست شان را در پوست گردو گذاشت اما بعد از یک اتفاق حاشیه ای بزرگ، باز هم به جمع آنها پیوست و حالا به یکی از چهره های اصلی برنامه تبدیل شده و قسمت های اول حضورش در سه شو هم روی آنتن رفته است.

 

** نتیجه گیری

با تمام این تفاسیر و حرف و حدیث هایی که در خصوص این برنامه تلویزیونی به گوش می رسد، سازندگان سه شو این روزها با سرعت در حال تولید هستند تا با ساخت قسمت های جدید، حواشی شان را به گوشه برانند و تمرکز خود و مخاطبان شان را به سمت متن برنامه ببرند.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 355 تاريخ : جمعه 30 بهمن 1394 ساعت: 2:42

عکس تهدید عربستان سعودی توسط داعش انتشار عکس یگان ویژه داعش برای ترساندن عربستان سعودی توسط گروهک تروریستی داعش

در روزهایی که عربستان سعودی کمی به قدرت سلاح های خریداری شده اش از کشور آمریکا مینازد و چپ و راست جای جای جهان را تهدید میکند گروهک تروریستی داعش با انتشار عکس یگان ویژه خود عربستان سعودی را تهدید کرد .

داعش با انتشار عکس یگان ویژه خود عربستان را تهدید کرد که در صورت حمله احتمالی عربستان به مواضع داعش در سوریه پاسخ سختی به عربستانی ها خواهند داد .

یگان ویژه داعش

یگان ویژه داعش

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 349 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 22:24

عکس جنجالی رضا قوچان نژاد با حجاب شبیه مقنعه عکس جنجال برانگیز رضا قوچان نژاد بازیکن محبوب تیم ملی فوتبال ایران با تیپی همانند حجاب مقنعه

بازیکن محبوب فوتبال ایران رضا قوچان نژاد با انتشار یک عکس که به گونه ای تفسیر به حجاب شده است جنجال جدیدی ایجاد کرده است که برخی این عکس را به رضا قوچان نژاد با تیپ دختران ایرانی و زنان ایرانی تفسیر کرده اند .

حجاب رضا قوچان نژاد

حجاب رضا قوچان نژاد

رضا قوچان‌نژاد از جمله فوتبالیست‌هایی است که فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارد. مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال چارلتون(Charlton Athletic) صفحه‌ای رسمی در اینستاگرام دارد که تیک آبی‌رنگ اصل بودن را هم از این شبکه مجازی دریافت کرده است.
 
قوچان‌نژاد در جدیدترین پستش، عکسی از خود منتشر کرده که پوشش عجیبی بر سر دارد. این عکس باعث تعجب تعقیب‌کنندگان صفحه او شده و عده‌ای این پوشش را زنانه توصیف کرده‌اند. «گوچی» هنوز واکنشی به این موضوع نشان نداده و البته عکس را هم از صفحه خود حذف نکرده است.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 306 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 19:56

عکس محمدرضا گلزار و بازیگر زن هندی با آغوش باز عکس زیبا و دیدنی محمدرضا گلزار و دیا میرزا بازیگر زن هندی فیلم سلام بمبئی با آغوش باز

این روزها محمدرضا گلزار عکس های زیبایی از فیلم ایرانی هندی سلام بمبئی که در حال ساخت می باشد را در صفحه شخصی خود منتشر میکند که برای طرفداران وی بسیار شگفت آور و جالب می باشد .

محمدرضا گلزار عکس جدیدی از خود و همسرش در فیلم سلام بمبئی که با نقش افرینی یک بازیگر زن هندی به نام دیا میرزا Dia Mirza که از بازیگران شاخص بالیوود می باشد منتشر کرده است که با آغوش باز روبروی دریا ایستاده اند .

محمدرضا گلزار و دیا میرزا

محمدرضا گلزار و دیا میرزا

من و تو همسایه خدا بودیم.
ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد.
ما دیگر نه همسایه هم بودیم و نه همسایه خدا…!
ما گم شدیم و خدا را گم کردیم …!
یادت میاد جمله آخر خدا رو ؟!
« از قلب کوچک تو تا من، یک راهِ مستقیمه.
مهربانم …
اگر گم شدی از این راه بیا … »
بلند شو دوست من،
از دلهامون شروع کنیم …
تا خدا راه زیادی نیست… !
شب بخیر

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 362 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:43

سفید کردن دندان در خانه بدون هزینه اضافی دندان های زردتان را بدون هزینه اضافی و فقط با یک روش ساده سفید و براق کنید

خیلی از مردم برای داشتن دندان سفید و از بین بردن زردی دندان ها تلاش بسیار میکنند و از نشان دادن دندان زرد خود خجالت میکشند .

داشتن دندان سفید و زیبا همیشه آرزویی است که برای رسیدن به آن حاضریم خرج بسیار کنیم و برخی با انجام عمل های زیبایی دست به سفید کردن دندان میزنند و هزینه های فراوانی را متحمل میشوند .

دندان سفید

دندان سفید

حال ما در این مطلب روشی ساده جهت سفید کردن دندان را به شما معرفی میکنیم که با هزینه چند هزار تومانی دندان های سفید و زیبا داشته باشید .

اگر به مدت یک ساعت فویل آلومینیومی را بر روی دندان‌های خود قرار دهید دندان‌هایتان مثل برف سفید می‌شوند.

قرار دادن فویل آلومینیومی به همراه خمیری خاص روی دندان فواید بسیاری دارد و موجب درخشان و سفید شدن دندان‌های شما می‌شود. بسیاری از متخصصین بر این باور هستند که این کار روش درمانی بسیار موثری محسوب می‌شود.
 
برخی افراد برای سفید و درخشان شدن دندان‌های خود از مواد شیمیایی یا سفیدکننده‌های آرایشی بهداشتی استفاده می‌کنند که این راه‌ها علاوه بر ضررهایی که دارد تنها برای مدتی کوتاه اثربخش خواهد بود. بیشتر این محصولات حاوی کاربامید پراکساید و رنگدانه هستند.
 
اما شما می‌توانید در خانه به‌راحتی خمیر دندانی تهیه کنید و آن را با فویل آلومینیومی بر روی دندان‌هایتان قرار دهید تا دندان‌های شما براق و سفید شود و هیچ گونه ماده مضری در آن وجود ندارد. این راه آسان‌ترین و سریع‌ترین و در عین حال کم‌هزینه‌ترین راه برای سفید کردن دندان‌ها است.
 
برای این کار مقدار کمی جوش شیرین را با خمیر دندانتان ترکیب کنید و یک فویل آلومینیومی را بردارید و آن را به طوری که بتواند سراسر دندان‌های شما را پوشش دهد تا کنید و ببرید.
 
ترکیب جوش شیرین و خمیر دندانتان را بر روی فویل بمالید و آن را به مدت یک ساعت روی دندانتان قرار دهید. این کار را به مدت ۷ روز، روزی دو مرتبه انجام دهید تا از اثرات معجزه‌آسای آن در سفید و براق شدن دندان‌هایتان لذت ببرید.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 353 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 16:43

عکس واق واق هیلاری کلینتون در سخنرانی مردمی هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک واکنش جالب در سخنرانی خود مثل سگ واق واق کرد

رقابت نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری کشور آمریکا همیشه جذاب و پرحاشیه بوده است و نامزد ها از هر حرکت و تکنیکی برای جذب آرای مردم استفاده میکنند از رقصیدن گرفته تا خواندن و حتی مثل هیلاری کلینتون واق واق کردن .

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جریان یک سخنرانی در شهر ” رنو ” ایالت نوادا همانند سگ واق واق کرد.

واق واق هیلاری کلینتون

واق واق هیلاری کلینتون

هیلاری در انتقاد به گفته خود ، دروغ های برخی نامزدهای جمهوریخواه انتخابات  این کار عجیب را انجام داد.

او گفت: زمانی در یک برنامه رادیویی در ایالت آرکانزاس گوینده برنامه می گفت که یک سگ را آموزش داده که اگر دروغی از نامزدهای انتخابات بشنود سریع واق واق می کند. سگ هم در رادیو واق واق کرد و مردم هم روزهای بعد واق واق می کردند.”

او ادامه داد : من می خواهم نشان دهم چطور ما می توانیم این کار را در قبال دروغ های جمهوریخواهان انجام دهیم.  باید آن سگ را به دنبالشان بیاندازیم تا هر وقت که دروغی گفتند بگوید واق واق واق.”

 این اقدام کلینتون با تشویق و خنده هوادارانش مواجه شد.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 380 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 9:38

عکس کارت عروسی به سبک روزنامه عکس زیبا و بسیار جالب و دیدنی از کارت عروسی عروس و داماد ایرانی به سبک روزنامه و با نوشته های جالب و خواندنی

ایده جالب در کارت عروسی این روزها به شدت نزد ایرانیان دیده میشه و هر روزه با ایده های جالب و بسیار زیبا رو به رو میشیم که کارت عروسی را برای عروس و داماد هم خاطره انگیز میکند .

از کارت عروسی به سبک قبض تلفن همراه اول تا کارت عروسی شناسنامه ای و حالا هم کارت عروسی روزنامه ای که طرح بسیار جالب و زیبایی است .

ایده این عروس و داماد بسیار جالب و نوشته های این کارت عروسی خواندنی است که از مسائل اجتماعی تا مسائل سیاسی در کارت گنجانده شده .

از دست برداشتن از اینترنت و وای فای به مدت چند ساعت تا ترس عربستان از ازدواج دو بچه شیعه ایرانی و حتی انرژی هسته ای و مذاکرات هسته ای و روابط بین المللی .

کارت عروسی روزنامه ای

کارت عروسی روزنامه ای

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 344 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 9:38

پخش سری جدید خندوانه در اواخر اسفند ۹۴ تاریخ آغاز خندوانه از زبان رامبد جوان کارگردان برنامه پرطرفدار خندوانه از پخش خندوانه در اواخر اسفند خبر داد

این روزها به گونه ای میتوان گفت که آدرنالین خنده در بدن ایرانیان کم شده و همه پیگیر زمان پخش خندوانه از شبکه نسیم هستند تا کمی بخندند و در کنار خانواده از رامبد جوان و جناب خان لذت ببرند .

تا به حال چندین بار مسئله زمان پخش برنامه خندوانه مطرح شده بود و همیشه از زبان مسئولین شبکه نسیم و رامبد جوان و محمد بحرانی با اما و اگر پاسخ داده شد تا اینکه امشب رامبد جوان از پخش خندوانه در اواخر اسفند خبر داد .

سری جدید خندوانه

خندوانه

رامبد جوان کارگردان برنامه خندوانه که این روزها درگیر ساخت فیلم جدیدش با نام نگار با بازی نگار جواهریان می باشد امشب در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما گفت که دکور آماده و از اواسط اسفند شروع به ضبط خندوانه و در اواخر اسفند خندوانه به خانه ایرانیان خواهد آمد .

سری جدید خندوانه قبل از عید ۹۵ یک عیدی خوب به مردم ایران خواهد بود .

رامبد جوان از افزایش تعداد عروسک ها در سری جدید خندوانه خبر داد .

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 319 تاريخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394 ساعت: 9:38

پخش سری جدید خندوانه در اواخر اسفند ۹۴ تاریخ آغاز خندوانه از زبان رامبد جوان کارگردان برنامه پرطرفدار خندوانه از پخش خندوانه در اواخر اسفند خبر داد

این روزها به گونه ای میتوان گفت که آدرنالین خنده در بدن ایرانیان کم شده و همه پیگیر زمان پخش خندوانه از شبکه نسیم هستند تا کمی بخندند و در کنار خانواده از رامبد جوان و جناب خان لذت ببرند .

تا به حال چندین بار مسئله زمان پخش برنامه خندوانه مطرح شده بود و همیشه از زبان مسئولین شبکه نسیم و رامبد جوان و محمد بحرانی با اما و اگر پاسخ داده شد تا اینکه امشب رامبد جوان از پخش خندوانه در اواخر اسفند خبر داد .

زمان پخش خندوانه

خندوانه

رامبد جوان کارگردان برنامه خندوانه که این روزها درگیر ساخت فیلم جدیدش با نام نگار با بازی نگار جواهریان می باشد امشب در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما گفت که دکور آماده و از اواسط اسفند شروع به ضبط خندوانه و در اواخر اسفند خندوانه به خانه ایرانیان خواهد آمد .

سری جدید خندوانه قبل از عید ۹۵ یک عیدی خوب به مردم ایران خواهد بود .

رامبد جوان از افزایش تعداد عروسک ها در سری جدید خندوانه خبر داد .

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 376 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 22:26

عکس عاشقانه حدیثه تهرانی و همسرش عکس های زیبا و عاشقانه حدیثه تهرانی و همسرش با پوزیشن های جالب و دیدنی

عکس های هنرمندان معروف ایران در کنار همسرانشان از پرطرفدارترین عکس های بازیگران است که طرفداران بازیگران مشتاق دیدن همسران بازیگران محبوب خود هستند .

این بار عکس های بازیگر زن ایران حدیثه تهرانی و همسرش را منتشر میکنیم .

حدیثه تهرانی با انتشار عکس های عاشقانه خود و همسرش روز عشق ( ولنتاین ) را تبریک گفت .

حدیثه تهرانی و همسرش

حدیثه تهرانی و همسرش

حدیثه تهرانی و همسرش

حدیثه تهرانی و همسرش

آری آغاز دوست داشتن است
گرچه پایان راه ناپیداست
من به پایان دگر نیاندیشم
که همین دوست داشتن زیباست

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 341 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 15:36

عکس واق واق هیلاری کلینتون در سخنرانی مردمی هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یک واکنش جالب در سخنرانی خود مثل سگ واق واق کرد

رقابت نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری کشور آمریکا همیشه جذاب و پرحاشیه بوده است و نامزد ها از هر حرکت و تکنیکی برای جذب آرای مردم استفاده میکنند از رقصیدن گرفته تا خواندن و حتی مثل هیلاری کلینتون واق واق کردن .

هیلاری کلینتون نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در جریان یک سخنرانی در شهر ” رنو ” ایالت نوادا همانند سگ واق واق کرد.

واق واق هیلاری کلینتون

واق واق هیلاری کلینتون

هیلاری در انتقاد به گفته خود ، دروغ های برخی نامزدهای جمهوریخواه انتخابات  این کار عجیب را انجام داد.

او گفت: زمانی در یک برنامه رادیویی در ایالت آرکانزاس گوینده برنامه می گفت که یک سگ را آموزش داده که اگر دروغی از نامزدهای انتخابات بشنود سریع واق واق می کند. سگ هم در رادیو واق واق کرد و مردم هم روزهای بعد واق واق می کردند.”

او ادامه داد : من می خواهم نشان دهم چطور ما می توانیم این کار را در قبال دروغ های جمهوریخواهان انجام دهیم.  باید آن سگ را به دنبالشان بیاندازیم تا هر وقت که دروغی گفتند بگوید واق واق واق.”

 این اقدام کلینتون با تشویق و خنده هوادارانش مواجه شد.

- - , .

اولی ها ...
ما را در سایت اولی ها دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : رضا معتمد avaliha بازدید : 292 تاريخ : چهارشنبه 28 بهمن 1394 ساعت: 15:36